پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00020:57 - 1395/05/26

ورزشکار زن برای نجات جان اسبش از المپیک انصراف داد!!/تصاویر

در بیشتر ورزش هایی که می بینیم فقط ورزشکاران با یکدیگر رقابت دارند ولی در ورزش هایی نظیر اسب سواری علاوه بر اینکه سوارکار باید در سلامت کامل باشد, سلامتی اسب هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارگرآنلاین: آدلین کورنلسون یک سوارکار مشهور هلندی است که تابحال توانسته چندین مدال در این رشته کسب کند و امسال هم خودش را برای مسابقات المپیک آماده کرده بود ولی همه چیز آنطور که فکرش را می کرد پیش نرفت.



به گزارش پایش، وی می گوید: در اولین روزهای المپیک ریو ساعت ۶صبح از خواب بیدار شدم تا با اسب خودم پارزیوال تمرین داشته باشم که دیدم سمت راست سرش ورم کرده است.

دمای بدنش هم بالای ۴۰ درجه سلسیوس بود ولی پارزیوال اصلا نشانی از مریضی نداشت و سرحال بود. کمی باهم تمرین کردیم و بعد وی را به دامپزشک نشان دادم که معلوم شد به نوعی باکتری مبتلا شده است.

مراحل درمانش را شروع کردیم و خیلی زود توانست دوباره سلامتش را بدست آورد. در روز مسابقه با پارزیوال به درون پیست رفتم. پارزیوال کاملا سالم بود ولی احساس می کردم کمی خسته ست.

از آنجایی که تمام مدال هایم را مدیون این اسب هستم و نزدیکترین دوستم محسوب می شود به همین دلیل با هم درون پیست قدمی زدیم و از آنجا بیرون رفتیم. من از مسابقات انصراف دادم تا بتوانم اسب خودم را در سلامت کامل ببینم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین